Cindy Brouwer

Change Manager en Customer Experience/Journey expert

Het verborgen potentieel van managers, teams en organisaties ontketenen dat is waar mijn passie ligt in mijn werk. Ik noem het werken aan voortdurende groei en dat is iets wat ik op mezelf toepas en wat ik ook graag met anderen wil delen.

 

Managers faciliteren bij de transformatie van de manier waarop zij werken en samenwerken met collega’s en hoe zij zichzelf en hun business en cultuur van de organisatie voortdurend kunnen helpen vernieuwen zodat ze blijven aansluiten bij hun omgeving en zelf een goede rol in nemen dat boeit mij. Ik heb meerdere succesvolle LEAN Six Sigma Black belt trajecten uitgevoerd. Het verbeteren van de organisatie doe ik niet alleen vanuit de kant van de mens maar ook van de kant van de klant uit. Sinds 2005 heb ik voor diverse bedrijven Customer Journeys ontworpen zodat de service aan de klanten verbeterd werd en het bedrijf zelf ook beter ging presteren (sturen op o.a. KTV en NPS) . En betere prestaties slaan altijd weer positief terug op managers en hun teams.

In gezamenlijkheid met klant en medewerkers ontwerp ik het ideale platform om de doelen te bereiken. Dit platform bestaat uit o.a. het ontwerpen van structurele elementen als processen, customer journeys, klantsignaal management, besturingssysteem en bijbehorende kpi’s en culturele elementen als attitude, gedrag, organisatie cultuur, organisatie waardes en lifestyle.

Ik ben afgestudeerd als bedrijfskundige en heb daarna ruime ervaring opgedaan in het bedrijfsleven en advieswerk. Ik ben gecertificeerd als trainer bij Phoenix Opleidingen, en heb de driejarige opleiding bij het ITIP (Instituut voor Integrale Psychologie) afgerond.

Ik woon samen met mijn vriend afwisselend in Rotterdam en Zeeland. In mijn vrije tijd houd ik ervan om te sporten. In de zomer rijd ik mooie tochten op de racefiets en zeil ik graag. In de winter train ik op de schaats en ben ik graag in de bergen om te skiën. Daarnaast ben ik gek op koken en experimenteer ik graag in de keuken.